Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Žádosti o poskytování informací přijaté v roce 2021
PŘIJATO DNE | ODPOVĚĎ DNE | POPLATEK | POZNÁMKA | PŘILOŽENÝ SOUBOR |
10.5.2021 | 12.5.2021 | 0,00 | 20210512185948440.pdf | |
10.5.2021 | 0,00 |
Žádosti o poskytování informací přijaté v roce 2022
PŘIJATO DNE | ODPOVĚĎ DNE | POPLATEK | POZNÁMKA | PŘILOŽENÝ SOUBOR |
5.1.2022 | 5.1.2022 | 0,00 | 58fc99bce3d745e1b30c5fd21cf06086.pdf | |
12.4.2022 | 12.4.2022 | 0,00 | DopisŽÁDOST_Podepsano.pdf | |
14.4.2022 | 14.4.2022 |
0,00 |
62228e4f27964a5bbb1883c81c1287d9.pdf |
Osobní podání: na Obecním úřadě Horní Pěna, Horní Pěna 93, 387 31 Horní Pěna v úředních dnech a hodinách:
DEN |
HOSPODÁŘKA |
STAROSTA A MÍSTOSTAROSTA |
|
PONDĚLÍ |
7:00-10:30 |
11:00-19:00 |
17:00-19:00 |
ÚTERÝ |
7:00-10:30 |
11:00-14:00 |
|
STŘEDA |
7:00-10:30 |
11:00-16:30 |
17:00-19:00 |
ČTVRTEK |
7:00-10:30 |
11:00-14:00 |
|
PÁTEK |
7:00-10:30 |
11:00-14:00 |
|
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě Horní Pěna, Horní Pěna 93, 387 31 Horní Pěna v úředních dnech a hodinách:
DEN |
HOSPODÁŘKA |
STAROSTA A MÍSTOSTAROSTA |
|
PONDĚLÍ |
7:00-10:30 |
11:00-19:00 |
17:00-19:00 |
ÚTERÝ |
7:00-10:30 |
11:00-14:00 |
|
STŘEDA |
7:00-10:30 |
11:00-16:30 |
17:00-19:00 |
ČTVRTEK |
7:00-10:30 |
11:00-14:00 |
|
PÁTEK |
7:00-10:30 |
11:00-14:00 |
|
Telefonické podání: 724 195 814
poštou na adresu Obecní úřad Horní Pěna, Horní Pěna 93, 387 31 Horní Pěna
Elektronicky na e-mail: posta@hornipena.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: wymbyt3
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) | 150,- Kč |
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu | |
- jednostranně formát A4 černobílý | 1,- Kč/ks |
- oboustranně formát A4 černobílý | 2,- Kč/ks |
- jednostranně formát A3 černobílý | 2,- Kč/ks |
- oboustranně formát A3 černobílý | 4,- Kč/ks |
- kompaktní disk (CD) | 20,- Kč/ks |
- kopírování dat na CD (DVD) | 40,- Kč/ks |
ostatní náklady | dle skutečně vynaložených nákladů |
Kopírování dat na vlastní nosič žadatele je nepřípustné.
Źádost o poskytování informací